Rochita alba

10 iunie



In fiecare an, de Rusalii, se obisnuieste la noi in sat sa se sarbatoreasca ruga.  Aici oamenii danseaza, se distreaza si sunt plini de voie buna. Imi amintesc ca in fiecare an, era obiceiul sa am rochie noua de ruga si nu se putea sa porti aceeasi rochie doi ani consecutivi… ehh…

Anul asta am ales sa port rochita mea alba cumparata de la Zara, acum ceva timp, pe care imi doream foarte mult sa o port si cu siguranta o voi purta in vara aceasta ori de cate ori va fi nevoie.
 Este preferata mea!
Am descoperit de ceva vreme, ca albul imi scoate tratasurile in evidenta.( Nu as fi purtat alb nici in ruptul capului – consideram ca ma face sa par mai plinuta decat sunt. Ei bine, acum cred ca o tinuta all white imi subtiaza silueta).

Daca va decideti sa va achizitionati o rochita alba, consider  ca trebuie sa fiti foarte atenti la materialul acesteia. Acesta nu trebuie sa fie in niciun caz transparent! Alegeti o rochie alba din material opac. Sfatul meu e sa purtati lenjerie de culoarea  pielii. Nu ati vrea sa se vada prin materialul rochitei, nu? De asemenea, alegeti incaltamintea potrivita. Eu am ales o pereche de pantofi cu toc negri, din piele intoarsa – combinatia alb-negru nu se va demoda niciodata! Cu siguranta data viitoare cand voi imbraca rochita, o voi combina cu o pereche de pantofi sau sandale nude de lac.
Accesoriile nu trebuie sa lipseasca. De data aceasta am ales accente metalice aurii. Cercei mari, tip candelabru, cu pietre in nuante tare dragute si ceasul meu auriu de care ma despart cu greu.
Dupa cum spuneam, albul se poarta vara asta, rochita alba fiind o piesa vestimentara care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba unei fete.

La fel ca si in postarea trecuta, sfatul meu e sa purtati alb!

O zi cat mai frumoasa! 








You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe