Ținuta de weekend

28 septembrie

Weekendul a trecut parcă zburând... Ador zilele călduroase de toamnă, când încă ne mai putem bucura de puțin soare, de vreme frumoasă și mai ales de aerul proaspăt de țară.

Îmi doream să mă îmbrac lejer, dar în același timp să arate bine pentru a sărbători ziua de naștere a verișorului meu alături de familie.  Am ales să port o pereche de blugi rupți cu un top alb cu puțină dantelă în partea de sus și un sacou. Espadrilele TOMS primite de la iubitul meu au fost alegerea perfectă pentru weekend, sunt așa confortabile încât nu le-aș mai da jos din picioare.
Ce îmi place cel mai mult, este că pot transforma ținuta într-una mai elegantă cu foarte mare ușurintă. Păstrăm jeansii și sacoul la care adăugam o pereche de stilletos și o cămasă, iar ca accesorii folosim un colier statement și o gentuță mică elegantă. Sună bine, nu?

Este o ținută simplă în care m-am simțit excelent!
Voi ce alegeți să purtați în zilele de toamnă, când ieșiți din oraș pentru a vă relaxa?
            O săptămână cât se poate de ușoară!

Kisses!


 Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila 





You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe