Denim Jacket

12 octombrie

Începem o săptămână nouă şi destul de grea, cel puţin pentru mine. De asta ieri am ales să profit de vremea frumoasă de afară şi să ies la o plimbare, cu toate că mai aveam de lucru pentru ziua de astăzi, dar ne mai trebuie şi o pauză din când în când, nu? 

Am ales o ţinută comodă şi în trend. Jacheta de blugi am purtat-o cu o rochiţă neagra simplă. Pentru că am simţit nevoia să port ceva fără toc, am purtat espadrilele negre, acestea fiind  foarte comode. Despre colier pot sa vă spun că l-am cumparat cu ceva timp în urmă (cam mult trebuie să recunosc) din Germania, dintr-un magazin Primark. Daca aveţi ocazia să vă aflaţi într-un oraş în care există magazinul vă sfatuiesc să mergeţi, veti găsi articole tare frumoase la preţuri accesibile, unele piese chiar foarte ieftine. Cum vă spuneam, imi era tare drag colierul şi cum nu l-am mai purtat de mult timp am ales să-l port azi. 

Geaca de blugi o putem purta şi în combinaţii cu leggings cu condiţia ca în partea de sus să purtam neaparat un tricou sau o bluză până la genunchi. Zic neapărat, pentru că văd de multe ori fete pe strada purtând colanţi şi tricouri scurte... Nu e ok. 
De asemenea o putem purta şi cu o rochiţă din voal, romantică şi tocuri. 
Nu aş purta geaca de blugi cu o pereche de blugi de aceeaşi culoare, simt ca e prea mult. 

Să aveţi o saptămână cât mai uşoară! O zi de Luni cât mai frumoasă! 





Rochiţă H&M
Geacă de blugi H&M
Colier Primark
Geantă de piele - random

Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila 



You Might Also Like

1 comentarii

  1. Cute look. Like it a lot.
    XOXOXOX
    Follow me on http://myfashionadvanture.blogspot.com/
    http://lookbook.nu/user/3601916-Meri

    RăspundețiȘtergere

Subscribe