Ținuta confortabilă

24 noiembrie



Ce purtăm atunci când vrem să aratăm bine, dar parcă nu am purta tocuri? Parcă am vrea să să ne lăsăm pierduți de străzile orașului... și totuși parcă am intra într-o cafenea să savurăm o ciocolată caldă. un ceai sau o cafea...
Pentru aceste momente cred că trebuie să ne alegem o ținută lejeră și în cazul meu, puțin elegantă. Am descoperit că mă simt bine în ținute elgante în ultimul timp.
După o săptămână plină de lucru am reușit să îmi găsesc timp să mă relaxez în weekend! Și da, am facut poze! Am un fotograf minunat! hehe

Cu toate că unii nu sunt de acord cu cizmele de tip UGG, eu le ador! De ce? Pentru că sunt foarte friguroasă și mereu iarna îmi simt picioarele înghețate de frig. Blănița ce o au aceste cizme înauntru îmi ține cald. <3 Am purtat o pereche de pantaloni negri și o cămașă culoarea untului cu detalii din dantelă la baza gâtului. Bineînțeles că la ce frig e afară a fost neapărat nevoie să îmi iau geaca groasă. Cu toate că mi-a rămas cam mare, nu aș renunța la ea pentru nicio alta.

Îmi e frică de temperaturile scăzute din sezonul rece... parcă mi-e dor să port bluze ușoare de vară cu o pereche de jeans și tenisi. Dar vine primavara în curând...

Vă doresc o săptămână cât mai frumoasă și plină de reușite!
Vă invit să îmi urmăriți activitatea  cu un singur like pe pagina pe facebook aici.

Kisses!


Vă aștept pe facebook www.facebook.com/ancafratilablog
sau instagram arhancafratila


You Might Also Like

2 comentarii

Subscribe