Red heels

28 decembrie


Bună dragelor, cum ați petrecut Crăciunul? Al meu a fost unul minunat! Am petrecut alături de familia și iubitul meu. A fost superb! Am primit o gramadă de cadouri, toate dăruite din inimă și de acceea au fost cele mai frumoase.

Ținuta pe care vi-o arăt azi se învârte în jurul pantofilor cu toc cui roșii. E o ținută pe care o putem purta alături de un palton călduros, la o ieșire în oraș cu iubitul sau cu prietenii. E foarte simplu... tocuri înalte cui, fustă scurtă neagră și un pulovăr maxi roșu. Am adăugat un fular maxi de culoarea untului. Sper să vă placă. Pupici

***

Hi loves, how did you spend your Christmas? Mine was wonderful, with my boyfriend and my family! I have received lots of lovely presents.
The outfit I want to show you today is about how do we wear red high heels. I chose to wear with a black skirt and a maxi sweater. Lovely! Have a nice day!
Kisses.







You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe