Avon goodies

27 ianuarie



Hei, fetelor, ce faceti?
Mi-am cumparat o gramada de bunatati de la Avon, voua va plac produsele Avon?
Simt ca imi va fi dor de toata perioada asta in care am fost reprezentant si de bucuria pe care o aveam cand venea coletul si il deschideam cu nerabdare sa vad produsele ce mi le comandam. Am invatat sa imi castig "banutii de buzunar", bani ce mereu mergeau pe produsele de la Avon. Apa de parfum Little White Dress e exceptionala! Imi aduce mult aminte de Dream Angels de la Victoria's Secret care l-am avut candva demult... Crema Avon Care e tot ce are nevoie tenul meu in perioada asta. Rujuri... da, stiu, nu ma pot abtine sa nu-mi cumpar rujuri. Mi-am cumparat nuantele day lily si honey flower ( de la stanga la dreapta). De primul m-am indragostit pe loc. Cu toate ca ma asteptam ca al doilea sa fie nude ( asa se vedea in catalog) nu-i problema,  arata tare dragut pe buze! Restul produselor sunt cadou pentru mama mea. Mereu imi placea sa ii daruiesc ceva din fiecare comanda. De data aceasta i-am facut cadou apa de toaleta Pur Blanca si crema de fata Anew Clinical Absolute Even, crema corectoare a petelor ce se adapteaza oricarui tip de ten (E a doua deja, i-a placut tare mult si am observat estomparea petelor de soare de pe tenul ei in urma folosirii acestei creme).Cam acestea sunt produsele pe care mi le-am comandat!
Am aproape totul pregatit pentru urmatoarea etapa a vietii mele. Una grea, foarte grea, dar presupun si sper ca va fi frumoasa. Mai mult va voi povesti cu alta ocazie.
Si sa nu uit, ii multumesc Iasminei (celei mai bune prietene care mi-a fost alaturi mereu) pentru ca mi-a oferit oportunitatea de a fi reprezentant si totodata mi-a fost un bun lider. Te pup, Jasmi.
Va las cu produsele ce mi le-am achizitionat.



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe