Our Valentine's Day

16 februarie


Ziua Îndrăgostiților am petrecut-o alături de Senneville, unde am fost primiți cu delicatese dulci și sărate, multă voie bună și zâmbete largi. 
Nu e prima oară când îi vizităm. Duminica, obișnuim să mergem să ne relaxăm și să mâncam o prăjitură #dulcedulce de la Senneville (click). Și vă mai spun un secret, mereu ne simțim atât de bine! 
De data asta, Alex a câștigat concursul ce s-a desfășurat pe pagina lor de facebook, făcâdu-mi cea mai frumoasă poezie de dragoste și oferindu-mi întâlnirea perfectă de Valentine's Day.
Am ciocnit șampanie, am mâncat quiche și croissant (mai bune ca în Franța!), prăjitură mousse în formă de inimioare și am băut nelipsita cafea cu lapte. Și pentru că David și Gabi sunt oameni minunați, au mai vrut să ne mai răsfețe puțin, așa că ne-au mai pus și la pachet! 
Așa că după atâta dulce, am ieșit la plimbare și ne-am bucurat de vremea frumoasă de afară. 
Dacă nu ați fost încă la Senneville, vă sfătuiesc să vă grăbiți, pentru că au produse delicioase! 
A și încă un lucru, torturile sunt nemapomenite și noi le comandăm de fiecare dată când sărbătorim ceva.



Cât despre rochița pe care am purtat-o, veți afla mai multe în următoarea postare, dar vă spun că o găsiți AICI.
Follow me on Google+BloglovinFacebook or Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

2 comentarii

Subscribe