Tu cum ai grija de tenul tau? Cosmetice naturale Bottega Verde

14 noiembrie



În ultimul timp am tot reflectat la calitatea produselor cosmetice. Toate știm că foarte multe dintre cosmeticele care le folosim în fiecare zi, conțin o cantitate mai mare sau mai mică de produse chimice care dăunează tenului și pielii.
De ceva timp încoace, sunt într-o continuă căutare de produse cosmetice și make-up cât mai naturale.
Am descoperit brandul BottegaVerde.ro  - marca italiană cea mai cunoscută din domeniul îngrijirii pielii și m-am gândit să vă povestesc și vouă despre aceasta.
 " BottegaVerde.ro, datorită creativității și curiozității înnăscute a caracterului intalian, folosește peste 300 de ingrediente naturale ce provin din zone originare, cu scopul de a conserva eficacitatea lor: strugurii roșii din Palatul Massaini, ulei de măsline și miere de la Marea Mediterană, măceșe din Chile, argan și unt de shea. "

Pentru că luna aceasta toate companiile de retail se pregătesc de Black Friday, trebuie să știi că BottegaVerde.ro organizează Black Friday în DOUĂ weekenduri din luna noiembrie: atât pe 18-20 Noiembrie, cât și pe 25-27 Noiembrie reducerile ce vor fi anuntate Vineri fiind de până la 80%!
Cu ocazia asta faci smart shopping și pentru cadourile de Crăciun, cumpărând cadouri de calitate înaltă pentru toate persoanele dragi ție, la cele mai mici prețuri. 

Eu mi-am făcut deja o listă de cumpărături și vă las și vouă câteva sugestii. Abia aștept să testez produsele și să împărtășim păreri și opinii despre acest brand. 


Set cadou - produse cu unt de shea -click AICI
Fard de pleoape - roz prăfuit - AICI
Ruj cu ulei de avocado și extract de aloe - AICI 
Corector cu extract de rodie și vitamina E - AICI
Cremă de față pentru piele sensibilă - AICI
Apă de parfum - AICI
Set cadou Lavandă - gel de duș și cremă de corp - AICI

Ceea ce mi se pare interesant este că pe lângă produsele naturale, BottegaVerde.ro desfășoară campania "Frumusețea este în tine" care susține împădurirea terenurilor degradate din sudul României.




Cred că v-am făcut deja curioase/curioși.



Tu cum ai grijă de tenul tău? Cât de atent te uiți la produsele cosmetice și de machiaj pe care le cumperi?



Notă - Toate fotografiile din această postare apartin site-ului BottegaVerde.ro 

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe