2016 Favourites

27 decembrie


Sper că ați petrecut Crăciunul alături de persoanele dragi și că Moș Crăciun a fost darnic. Suntem în perioada aceea a anului în care ne uităm înapoi la ce am realizat de-a lungul anului, cântărim lucrurile bune și lucrurile mai puțin bune care ni s-au întâmplat, ne stabilim țeluri noi pentru anul ce urmează.
De aceea, azi vă arăt pe blog produsele de îngrijire și cosmetice favorite ale anului 2017.

Ca și produse pentru ten folosesc gama Nivea deoarece mi se potrivesc cel mai bine, din ce am mai încercat până acum. Am grijă ca în fiecare seară să mă demachiez, să curăț, să tonific și să îmi hidratez tenul înainte de a merge la somn. Același procedeu îl realizez și dimineața.



Mi-aș dori ca în 2017 să aloc mai mult timp pentru machiajul de dimineață. De multe ori, prefer să dorm încă jumătate de oră, pentru a mă simți mai odihnită și mai fresh pe toată perioada zilei.
Ca baza pentru machiaj am descoperit produsul Lioele comandat de pe Make-up Shop, după care aplic fie BB-cream-ul Triple the solution din aceeași gamă, fie fondul de ten de la Bottegaverde.ro.
Corectorul și iluminatorul din gama Pure Nude - Essence le folosesc mereu pentru a-mi ascunde imperfecțiunile și pentru a ilumina zonele feței ce doresc să iese în evidență. Pudra bronzantă de la Natio am primit-o recent de la o veche prietenă și de atunci o folosesc mereu. Îmi place pentru că aplicată în cantitate mică oferă tenului strălucirea bronzului de vară.



Cât despre produsele pentru ochi, paleta mea preferată este cea de la Urban Decay pe care am primit-o de Crăciun. Culorile sunt foarte pigmentate, iar pensula este foarte moale și nu zgârie deloc.
Am tot avut probleme în ultimul timp cu produsele pentru ochi care îmi provocau iritații, ochii lăcrimându-mi aproape tot timpul, însă am descoperit că principala cauză era mascara. Am decis să încerc alt brand și să aplic mai puțin produs decât de obicei.


Printre rujurile preferate se enumeră pe locul 1 - NYX - Lingerie, urmând mai apoi lipgloss-ul de la Bottegaverde.ro și rujurile mate de la MAC. 
Ca și apă de parfum, folosesc La vie est belle de la Lancome, alături de loțiunea pentru corp, o pasiune dezvoltând și pentru apele de corp de la Victoria's Secret pe care le ador. 
Aștept să îmi spuneți care sunt produsele voastre favorite în materie de machiaj și îngrijire corporală. 
Vă doresc o vacanță de iarnă plăcută și un An Nou Fericit!


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Apa micelara pentru ten sensibil de la Nivea este preferata mea, curăță foarte bine și hidratează, este foarte bine tolerată de tenul meu uscat și sensibil. Să știi că eram reticentă în privința produselor Essence, mă uitam la ele prin hypermarket, dar nu le-am cumpărat niciodată. Am citit păreri destul de bune, inclusiv a ta, cel mai probabil le voi încerca și eu cât de curând.

    RăspundețiȘtergere
  2. cremele Nivea sunt preferatele mele, le folosesc tot timpul decand ma stiu. imi place articolul, multe produse bune, din pacate nu am avut ocazia sa le incerc pe toate

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu am descoperit anul ăsta rujurile de la NYX, am unul și îl ador! Abia aștept să-mi iau mai multe. Aș vrea totuși să le încerc și pe cele de la Boys n Berries, am auzit că ar fi mai hidratant și că se întinde și mult mai ușor.
    Primerul de la Lioele îl am și eu, dar varianta mai mică. Nu l-am folosit de prea multe ori, dar îmi place că luminează foarte frumos zona în care e aplicat.

    Un an nou frumos! :)

    RăspundețiȘtergere

Subscribe