Dresslily

21 ianuarie


Ultima comandă făcută pe dresslily.com mi-a venit în aproximativ o lună și puțin. Am primit trei produse pentru machiaj și două piese vestimentare. Cardiganul gri cu imprimeu e făcut dintr-un material moale, plăcut la atingere și e foarte călduros. Am ales să îl combin cu fusta peste genunchi, tot gri, o bluză neagră și nelipsita mea eșarfă verde.
Dacă mă urmăriți pe facebook, probabil știți de paleta de machiaj pe care o voi oferi uneia dintre voi. Pe lângă aceasta am primit și un burețel de machiaj, care a devenit nelipsit în trusa mea de make-up. Spre surprinderea mea, calitatea este foarte bună și sunt foarte mulțumită de el.. 
Îmi doream mult încă un set de pensule pentru față așa că mi le-am comandat pe acestea (click) care sunt foarte moi și calitative și de care sunt foarte mulțumită. 
Cu siguranță voi mai comanda de pe dresslily.com deoarece produsele primite sunt de calitate și exact ca în pozele de prezentare de pe site. 
Voi cât de des comandați online? 

Am purtat:
Cardigan gri - Dresslily 
Fusta gri - Dresslily 
Cercei - Ludora România 

Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe