Rochita Tom Tailor

18 ianuarie


De curând am descoperit un nou magazin tip outlet în Timișoara. Fetele caută din ce în ce mai mult acest tip de magazine deoarece găsești haine la prețuri mici și calitatea marilor branduri.
Obișnuiesc să îmi cumpăr haine la preț redus deoarece economisesc și mă bucur de produsele brandurilor mele preferate (Zara, Tom Tailor, Massimo Dutti). Gândul îmi zboară la runda a treia de reduceri de vară din Sevilla, unde reducerile erau de 80% în unele locuri. Dar pentru că nu mai locuiesc acolo (încă), caut alternative în Timișoara.
Magazinul despre care vă vorbesc se găsește în Centrul Comercial Euro, standul I22. Vă promit că le voi face o vizită zilele următoare și vă voi arăta produsele mele favorite.
Rochița Tom Tailor pe care am purtat-o în weekend, e făcută dintr-un material vaporos, potrivită mai mult pentru primăvară, însă eu am adaptat-o pentru sezonul de iarnă purtând o pereche de ciorapi groși și un sacou, bineînteles și geacă groasă.
Sper ca v-am făcut curioase și abia aștept să îmi scrieți dacă ați găsit vreun produs pe gustul vostru la ei.

Am purtat:
Rochie Tom Tailor
Cercei - Ludora România
Photo Credits: Iancu Felicia Ioana


Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe