Imprimeu floral și materiale vaporoase - Zaful

20:09

Cu toate că e foarte frig afară și plouă, eu mi-am pus un pahar mare de înghețată. Acum puțin timp am ajuns de la birou și încerc să mă relaxez puțin așa că m-am decis că vă voi scrie mai des.
În speranța că primăvara se va întoarce repede repejor, m-am pus să arunc un ochi pe internet să văd care mai sunt noutățile în materie de modă, acest sezon. Am descoperit un site nou pe care am găsit o multitudine de produse care mi-au plăcut enorm. Mi-am și comandat câteva lucruri de la ei, însă despre ce e vorba, veți afla în postările următoare.
Bluzițele vaporoase cu imprimeu floral și cu umerii la vedere se poarta anul acesta. Personal îmi place să le port cu pantaloni albi sau jeansi, cu o pereche de teniși sau pantofi fără toc, o gentuța după umăr și îmi alcătuiesc rapid o ținută lejeră și la modă. Un machiaj natural, bucle lejere și cel mai larg zâmbet ar completa ținuta.
Mi-au mai atras atenția rochițele de vară și accesoriile ce le-am ochit pe site-ul celor de la Zaful.
Și dacă tot ne pregătim de vară, eu prefer marea în locul muntelui așa că am găsit cele mai frumoase costume de baie și în plus, sunt la reducere - 70% OFF !
Mai multe găsiți aici - Women's swimsuit cover ups for Summer 2017 Promotion.  
Voi reveni cu un review despre produsele lor de îndată ce îmi ajunge coletul, iar până atunci vă arăt și vouă piesele mele preferate găsite la ei.



Rochie - aici
Bluză - aici
Compleu - fusta și bluză - aici
Rochie albă cu umerii goi - aici

                                                                       Rochie imprimeu floral - aici
Salopeta - aici

Costum de baie - aici 
Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii