Spring outfit - Rosegal

11:52


În sfârșit e weekend și așa cum v-am promis revin mai des pe pagina de blog. Am o mulțime de postări deja începute, însă astăzi vă propun o ținută chic de primăvară.
Mereu mi-au plăcut încălțămintea și accesoriile în nuanțe deschise și neobișnuite, însă foarte rar mi-am cumpărat unele, pentru că nu eram sigură că voi avea cu ce să le port. Am găsit pe Rosegal perechea aceasta de sandale care mi-a plăcut enorm de mult așa că m-am gândit că cel mai bine ar merge cu o rochiță simplă albă, o gentuță tot roz prăfuit și o pereche de ochelari de soare.
Când avem de integrat într-o ținută un accesoriu într-o culoare puternică, cel mai bine e să îl asortăm cu piese bazice, uni, fie o rochiță fie o pereche de jeansi și o bluză simplă cu umerii goi.
De ce aleg Rosegal? Pentru că au produse pentru toate tipurile de siluete, inclusiv costume de baie reduse cu peste 60%. Acum e momentul să ne cumpărăm costume de baie pentru vacanța de vară. Vă arăt mai jos câteva piese care mi-au plăcut mult.

Ce spuneți, vă place ținuta propusă?
Vă doresc un weekend excelent!

Rochiță albă - AICI 
Sandale roz prăfuit cu imprimeu floral - AICI
Geantă roz prăfuit - AICI
Ochelari de soare - AICI
Cercei din argint S925 - AICI
Pensule machiaj - AICI

Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

You Might Also Like

0 comentarii