Costumul de baie pentru fiecare silueta

24 iunie



Îmi doream un costum de baie nou, însă nu știam exact ce să aleg. Să aleg un costum întreg sau unul în două piese clasic? Ce eșarfă aș putea purta peste costumul de baie? Am găsit reduceri căutând după tag-urile black chiffon blouse și tribal bikini pe site-ul online de unde îmi cumpăr haine în ultimul timp.
Mi-am găsit un costum de baie în două piese cu talie înaltă, perfect pentru mine. Niciodată nu m-am simțit atât de bine și sigură pe mine într-un costum de baie. Având talia înaltă îmi ascunde burta și îmi subțiază talia.
Cred că cel mai important când ne alegem costumul de baie este să ne simțim bine în el - mai multe modele găsiți AICI. Bronzul cu urme nu mă deranjează deloc, ținând cont că nu mai pot sta așa mult la soare ca în alți ani. Contează să mă simt bine în pielea mea și când sunt la plajă. Defapt, ăsta e secretul: să ne simțim și să ne iubim pe noi, indiferent de silueta pe care o avem.
Bineînțeles, nu uitați că în bagaj trebuie să vă puneți o loțiune cu protecție solară neapărat și apa termală.
Voi unde mergeți vara asta? Noi am rezervat pentru Croația, la plajă, așa că mă pregătesc din timp cu tot ce am nevoie.
Vă doresc un weekend răcoros!
Kisses,






                                    Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila                         

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Costumul de baie e foarte practic.

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW! Exact ce-mi trebuie si mie! Modelul si culoarea mi se potrivesc si mie! Multumesc pentru sfaturi si sugestii!

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru mine mereu este o provocarea in alegerea unui costum de baie in care sa ma simt si confortabil dar sa-mi vina si bine.

    RăspundețiȘtergere

Subscribe