Ingrijire pentru par cu Anian

18 iunie

Îmi place să încerc mereu produse noi pentru păr, poate pentru că foarte rar găsesc un produs care să mi se potrivească. Având părul foarte gras, evit de obicei să folosesc alte produse înafară de șampon și balsam sau mască, însă am descoperit uleiul de păr de la Anian, pe care l-am comandat de pe site-ul triodeluxe.ro. Despre acest brand am tot auzit până acum, mai ales în perioada când locuiam în Spania - era prin toate magazinele de îngrijire pentru păr și supermarketurile.
Ceea ce îmi place la acest produs este că nu îmi încarcă părul, îl face mătăsos și hidratează și regenerează vârfurile degradate. Miroase excelent datorită formulei îmbunătățite cu ulei de argan, shea și jojoba. Părul devine foarte ușor de pieptănat, astfel că nu mai sunt nevoită să folosesc balsam. 
Prețul a fost foarte bun, plus că în comandă am primit și un produs cadou, ceea ce m-a făcut foarte bucuroasă. Comanda a venit foarte repede și sunt foarte mulțumită de produsele comandate. 
Aștept să îmi scrieți dacă ați încercat produsele de la Anian și ce părere aveți despre ele. 
Kisses, 
                                             Follow me on Facebook - www.facebook.com/ancafratilablog
and Instagram - @arhancafratila

P.S - produsul pentru casă, primit cadou îl găsiți aici.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Combinatia intre ulei de argan, jojoba si karite este perfecta pentru par. Eu sunt foarte multumita de produsele cu ulei de argan si incerc sa le folosesc cat mai des. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt foarte multumita de produsele cu ulei de argan si incerc sa le folosesc foarte des.

    RăspundețiȘtergere

Subscribe